هتل 4 ستاره لارا پارک آنتالیا در منطقه لارا بنا شده است. این هتل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق تشکیل شده است. هتل لارا پارك 8 كلیومتر از فرودگاه آنتالیا و 12 كیلومتر از مركز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل با ساحل اختصاصی خود ۲۰۰ متر فاصله دارد همچنین از یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی نیز برخوردار می باشد.

 _لارا_پارک_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل لارا پارک آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، اتو کشی، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر سرباز، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_لارا_پارک_آنتالیا_3.jpg

 

_لارا_پارک_آنتالیا.jpg

 

 هتل سوسسی آنتالیا

 هتل سوسسی آنتالیا 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا درز نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد.این هتل لوکس در سال 2007 افتتاح شده است و در زمینی به وسعت  90 هزارمترمربع بنا شده است. سرویس دهی این هتل زیبا بصورت UALL می باشد.از هتل سوسسی آنتالیا تا مرکز شهر 45 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی 35 کیلومتر فاصله دارد و محوطه هتل برگرفته از درختان نخل و محیطی سرسبز است و مسافران تور آنتالیا باانتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل از دو ساختمان تشکیل شده که ساختمان اصلی آن  387 اتاق دارد که اتاق های آن ( استاندارد دلوکس، دلوکس رو به دریا، سینیور سوئیت، جونیور سوئیت، رویال سوئیت، کینگ سوئیت و اتاق ویژه معلولین) و ساختما دوم آن ساختما تراس است که از 165 اتاق تشکیل شده  که اتاق های آن ( استاندارد دلوکس، خانوادگی، اتاق خانوادگی TRIPLEX،  سینیور سوئیت، سوئیت LOVE LAKE و ویلای VIP) می باشد که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن است و دارای خدماتی نظیر بالکن، تهویه مطبوع، کاناپه، مینی‌بار و... مسافران تور آنتالیا در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل سوسسی آنتالیا:

استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبیاستخر کودکانکلاب شبانهتئاترساحل اختصاصیزمین تنیسباشگاه بدنسازیسونا و جکوزیجت اسکیغواصیحمام ترکیموج سواری و ....

جهت خرید تور آنتالیا با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل مایا ورلد آنتالیا

 

 هتل مایا ورلد آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار دارداین هتل در نزدیکی  هتل‌های NASHIRA RESORT ،DIAMOND PREMIUM و OTIUM ECO CLUB SIDE قرار دارند.این هتل زیبا در نزدیکی ساحل بوده و سرویس دهی این هتل بصورت ALL می باشد.از هتل تا شهر باستانی سیده و فروشگاه‌های آن حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

اتاق‌ها:

این هتل زیبا از 260 اتاق تشکیل شده و تمامی اتاق دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون، تهویه، مینی‌بار، صندوق امانات (شارژ) و تلفن داخل حمام می‌باشند.

اتاق‌های این هتل به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

  • 248 اتاق استاندارد
  • 10 اتاق خانوادگی
  • 2 سوئیت

امکانات هتل مایا ورلد آنتالیا :

 زمین بازی کودکان،کلوپ با DJ ،استخر روباز و سر پوشیده ،  حمام ترکی، ساحل اختصاصی، سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، پینگ پنگ ، تنیس ، مرکز بدنسازی،اتاق جلسه، مراکز خرید، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، بار،  باغ ، رستوران و... بصورت شبانه روزی آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا پیمان دارد. این هتل لوکس در سال 2005 در زمینی به مساحت 72 هزار متر افتتاح شده است و  تا دریای مدیترانه 500 متر، فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر و تا مرکز شهر 27 کیلومتر فاصله دارد.هتل رویال وینگز از 457 اتاق برپایی شده و  طراحی اتاقها مدرن چوبی است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع،بالکن اختصاصی رو به طبیعت و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پارک آبی ، 9 سرسره آبی ، یک استخر با موج مصنوعی،استخر کودکان،رستوران ( انواع غذاهای چینی،ترکی، ایتالیایی و دریایی)،کافه،بار،حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی، جکوزی، ماساژ ، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، واترپلو، تیراندازی با کمان و بولینگ در دسترس گردشگران تور آنتالیا  است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل لیماک لیمرا آنتالیا

 هتل لیماک لیمرا آنتالیا از هتل های باشکوه منطقه کمر آنتالیا است که سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل 5 ستاره لوکس در زمینی به مساحت 140000 مترمربع در سال 1998 گشایش شده است. هتل لیماک از نظر موقعیت مکانی 60 کیلومتری شهر آنتالیا و 70 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد.این هتل در دامنه کوه تاریخی المپوس و در سمت راست آن دریا واقع شده است . این هتل شیک در مجموع 867 اتاق که دربرگیرنده اتاق های استاندارد،خانوادگی،سوئیت می باشد . تمامی اتاق ها دارای خدمات بی همتا و طراحی نوین دارند و دربرگیرنده کنار اختصاصی است. هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با ماندن در این هتل خاطرات به یاد ماندنی را در ذهن خود بسپارید.

امکانات هتل لیماک لیمرا آنتالیا :

10 رستوران،کافه،استخر سر پوشیده و سرباز،پارک آبی،کلوپ کودکان، استخر کودکان، سونا و جکوزی، اتاق ویژه معلولین،کافی شاپ،سینما،سالن بدنسازی،پینگ پنگ،اتاق ماساژ، زمین تنیس و... در برگزیدن مسافران تور آنتالیا پیمان می دهد.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز